pondělí 21. května 2018

HYDROFILNÍ ODLIČOVACÍ OLEJ SALOOS - MEDUŇKA

Strašně dlouho - jakože třeba 5 let - jsem chtěla Saloos zkusit, ale nějak jsem se k tomu nedopracovala.

Jsem poměrně velký odpůrce rádoby bio a ultramega fair traide a veganských a a a ... prostě všech těch módních vln. Jsem spíš pro zdravý selský rozum a tak nějak razím heslo - od všeho trochu a všeho s mírou.

Saloos pro mě splňuje tvář značky, která je na trhu dlouhodobě, je to český výrobce, má široké portfolio, nikde jsem neslyšela ani nečetla žádná negativa. Vedou si svou už 20 let, stojí si za svým, příliš se neroztahují do šíře, zato si drží osvědčené produkty a kvalitu. Sice se prezentují jako bio přírodní kosmetika - ale tady mě to nijak moc nedráždí - prostě jim to věřím.

Takže když se mi dostal do ruky meduňkový odličovací olej, byla jsem nadšená, že ho můžu zkusit.

Krásné balení je velké plus - kupujeme z velké části očima - jen si to přiznejte. Skleněná lahvička se zelenou etiketou je nenásilná, jemná, přitažlivá.

První co uděláte, když dostanete lahvičku do ruky je samozřejmě přivonění - meduňka. Dostala jsem to, co jsem chtěla - čistou, nevtíravou vůni bylinek. Jestli si doma vaříte meduňkový čaj tak přesně víte o čem mluvím.

Další krok je rozetření oleje na hřbet ruky - a netvrďte mi, že to taky tak nezkoušíte. Olej je hydrofilní takže se krásně rozetře, vsaje a rozvoní.

Dobře - takže trénink na suchu máme za sebou - tak si pojďme zaplavat - tedy odlíčit.

Je mi 40 let a mám suchou, zralou ( nebudeme říkat starší a lehce poznamenanou prvními vráskami ) pleť. Jsem poměrně pohodlná a chci, aby věci fungovaly na první dobrou a tak jak mají. Jinak už se k nim prostě nevrátím.

Běžně nečtu návody na kosmetice - jakože kdo mě bude poučovat jak se odličovat že? No, ale tady můžete udělat chybu - stejně jako já napoprvé. Uvedu vás do obrazu - olej se dává na NAVLHČENÝ tamponek. Opět opakuji - je hydrofiilní, takže se pěkně s vodou smísí a v tamponku vytvoří odličovací emulzi - samotný olej fakt takhle hezky nefunguje. Pokud to uděláte podle návodu, tak je to strašně příjemné. Ale ukrutně!!

Jsem zvyklá se micelární vodou odlíčit komplet i s očima. To mi olej úplně nesplnil. Řasenka se špatně pouštěla - ale zas je pravda, že na oči není určený, takže by to byl spíš nadstandart.

Tudíž jsem se dopracovala k systému, kdy se komplet zbavím make-upu i řasenky s micelárkou a zbytek

dočistím olejem a je mi kráááásně. Občas se ani hned nenamažu krémem, protože ten pocit je boží. Fakt. Jemný nemastný film, krásně vyživená, hebká pleť, vůně meduňky - prostě relax. Totální, klidný, definitivní večerní relax.

U mě tedy Saloos odličovací olej s meduňkou obstál na 100%.

Až budu vybírat příště, tak sáhnu po oleji pro zralou pleť - s Arganovým olejem nebo Ylang-Ylang - ráda produkty střídám. Ale Saloos asi chvilku jako výrobce nevyměním. Naopak budu zkoušet další a další produkty, protože mě velmi příjemně překvapil.

Gabriela
------------------
Jsem holka co ji strašně baví být ženou, ale zároveň odmítá ve svých 41 letech přistoupit na škatulku - střední věk. Mám jedenáctiletou dceru, tříletou kočku a dvacetiletou hypotéku - to poslední se mi fakt nelíbí. Miluju smysl pro humor - ten můj, večeře které uvaří někdo jiný a to moje dítě, které má po mě všechny skvělé vlastnosti - ano, ty špatné má po otci. Naopak nesnáším cibuli, zimu, málo spánku a blbce.

12 komentářů:

  1. Nemáš pak příliš mastnou pleť? :D já úplně nesnáším, když jsou tyhle přípravky až moc mastné. Sice jsem měla hebkou a úžasnou pleť... ale úplně mastnou :D jo, všichni by chtěli určitě mít moje problémy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prave ze fakt nemáš mastnou pleť - tím ze používáš olej na ten navlhceny tamponek je jakoby naredeny a hlavne krasne připraveny se vsaknout

      Vymazat
  2. Hydrofilní oleje miluju, Saloos jako značku též. Souhlasím, že na oči používám jiný odličovač, který mi více vyhovuje, ale na pleť je to naprostý ideál! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee tak to jsem rada ze to někdo vidí stejne- opravdu jsem na tuhle značku nezaregistrovala žádné negativní reference

      Vymazat
  3. Už nějakou dobu chci vyskoušet odličovací olej i Saloos. Takhle to vypadá, že vyzkouším obojí najednou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo zkus- a hlavne mě bavi ze mají asi 8 druhu na výběr- příště si testnu nějaký jiný ať mám trosku zmenu

      Vymazat
  4. Děkuji za doporučení! Hezká recence. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za pochvalu 😉doufam ze to nebylo nudne a dlouhé

      Vymazat
  5. Toho pocitu mastnej pleti som sa tiež obávala. Takto si to ale v kľude kúpim a vyskúšam 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jestli Ti taky sedne- klidne to sektami napis ❤️

      Vymazat
  6. Aj mňa celkom zaujal aj keď s touto značkou ešte nemám skúsenosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy jako další věc láka jejich růžová voda- osvěžení, vůně,...uaaaa

      Vymazat