středa 29. července 2015

AKČNÍ LETÁK TETA

Minule jste si pochvalovali moje listování a vypíchnutí z letáku, tak jsem pro vás i tentokrát vytáhla pár sleviček a přináším je v následujícím článku.

Jde o leták drogerie Teta a platí do 1.8., tak pokud se vám něco líbí, utíkejte co nejdříve :)


Toto by měla být konkurence Baby lipsům. Ještě jsem o tom nikde moc nečetla, ale co vím, tak s Baby lips lidé moc spokojení v poměru cena/kvalita nebyli, tak uvidíme, jak dopadne tahle Dermacolí novinka.

Obě vůně jsem měla doma a s oběma jsem byla spokojená. Výdržnost menší, není to určitě celý den, ale voní mi hezky. Především ta zelená, je to, tuším, zelený čaj a to je něco, co já můžu.

Tohle používá mamka a nemůže si je vynachválit. Uznávám, že i mě to (na ní) voní hezky a má delší výdržnost než ty dvě výše.

Klasika, asi ani nemusím představovat. Teď mám doma meloun a kokos a naprostá bomba. Málo který sprchový gel voní tak nádherně. Škoda, že po opuštění koupelny to nevydrží moc dlouho.

Opět dobrý zkušenost. Rychle se vsakuje a není nijak mastný (nesnesu na rukou mastnotu ble) a přitom pěkně zvlhčí a kůži mám pak měkoučkou a voňavou.

Znáte něco z toho? Jakou máte zkušenost? Co používáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat