úterý 15. prosince 2015

EOS LIP BALM + EOS HAND LOTION

Dnes se podíváme na tři kousky od Eosu, všichni ho určitě znáte, hlavně díky naprosto krásnému tvaru - vajíčku, které dělá v každé kabelce parádu. Stačí to ale?


Co se Eosu týče, říkala jsem si, že do toho nepůjdu, hodně peněz a málo muziky. Ale pak když vyrukovali s Visibly Soft a Medicated, říkala jsem si, no uvidíme, třeba se to vážně někam pohnulo, tohle vyzkouším. U Visibly Soft jsem si vybrala Blackberry Nectar, u Medicated jsem sáhla po Tangerine. A k tomu tu máme i krém na ruce Fresh Flowers.

EOS Visibly Soft Lip Balm

Balzám na rty EOS Visibly Soft Lip Balm obsahuje přírodní složení, které rty hloubkově vyživuje a zjemňuje. Perfektně ošetří suché a popraskané rty a zabraňuje jejich následnému vysušování. Balzám je obohacen o antioxidanty, které rty posilují. Hýčkejte své rty přírodním balzámem EOS Visibly Soft Lip Balm. Vaše rty budou jemné, hydratované a chráněné s příjemnou chutí vanilky a máty. Díky originálnímu tvaru a inovativní upravě Soft Touch balzám skvěle padne do dlaně a zpříjemní jeho používání.

Složení:
  • vitamín E a C
  • bambucké máslo
  • jojobový olej
Vlastnosti:
  • hloubkově rty hydratuje a vyživuje
  • obsahuje antioxidanty, které rty posilují
  • zanechává rty jemné
Použití: Aplikujte na suché a čisté rty dle potřeby.


Podle popisku super věc, i když to, jestli tam ty vitaminy jsou prostě člověk nepozná, budeme muset výrobci věřit. S tímto výrobkem jsem byla vcelku spokojená, příjemně voní, hezky se drží a funguje, no prostě jako jelení lůj. Největším plusem téhle věcičky je podle mě obal, ten nemá konkurenci, obyčejné tyčinky jsou prostě nuda, ale zase s třikrát menší cenou, tak nevím no. Rozhodně ho použiji na hodně fotkách, takhle fotogenickou kosmetiku aby člověk pohledal.

EOS Medicated Lip Balm

Balzám na rty EOS Medicated Lip Balm hloubkově rty vyživuje a zjemňuje. Balzám obsahuje přírodní složení, které ošetřuje suché a popraskané rty. Balzám je obohacen o antioxidanty, které rty posilují. Dokonale chrání rty a zabraňuje poškození. Pomáhá předcházet vzniku oparů a rozpraskaným rtům. Zklidňuje rty, obnovuje vlhkost s antibakteriální ochranou. Balzám rty ihned ošetří a zklidní. Hýčkejte své rty přírodním balzámem EOS Medicated Lip Balm. Vaše rty budou jemné, hydratované, chráněné a vyživené. Díky originálnímu tvaru a inovativní upravě Soft Touch balzám skvěle padne do dlaně a zpříjemní jeho používání.

Složení:
  • vitamín E a C
  • bambucké máslo
  • jojobový olej
  • zinek
Vlastnosti:
  • hloubkově rty hydratuje a vyživuje
  • obsahuje antioxidanty, které rty posilují
  • chrání rty před vznikem oparů
  • ošetřuje a chrání rty

Tady bohužel obrovské zklamání. Na Medicated eos jsem hodně vsázela, přece jen co má v názvu Medicated, to působí na člověka už předem jako zázrak, že. A možná by se i dostavil, ale asi jsem se (hodně) sekla s vůní. Mandarinka mi normálně voní krásně, ale tady se to nepovedlo. Je mi to krajně nepříjemné, nejsem schopná to mít ani déle na rtech, protože mi to, lidově řečeno, smrdí přímo pod nos, takže zinek nezinek, vitamíny nevitamíny, po chvilce to setřu a přestanu se trápit. Dávala jsem čichnout i lidem kolem, protože eosy se pyšní hlavně designem a vůní, ale tohle nevonělo nikomu. Padly výrazy jako zašlá mandarinka a zkažená mandarinka, já z toho cítím něco mezi chemií a plastem. Prostě bohužel.

EOS Hand Lotion

Krém na ruce EOS Hand Lotion dodává pokožce jemnost a hebkost. Přírodní krém na ruce se ihned vstřebává a nezanechává na pokožce mastný film. Bohaté složení s bambuckým máslem a vitamíny pokožku dokonale vyživuje a hydratuje. V pokožce udržuje optimální hydrataci a zabraňuje vysušování a ztrátě vlhkosti. Po použití bude pokožka jemná, sametová a hebká na dotek. Originální tvar krému na ruce EOS Hand Lotion skvěle padne do ruky a vejde se do každé kabelky a tašky. Hýčkejte své ruce intenzivní péčí EOS Hand Lotion. Pokožka rukou bude vyživená, zdravá a zářivá.
Složení:
  • vitamín E a C
  • bambucké máslo
  • ovesný extrakt
  • antioxidanty
Vlastnosti:
  •  vyživuje a zjemňuje pokožku
  • zabraňuje vysušování
  • originální tvar
Použití: Aplikujte na suchou a čistou pokožku rukou.


Naprosté nadšení. Jediné mínus je cena, ale pro krásu se musí trpět, takže sáhněte do peněženek a plačte. Já nemám ráda, když je krém mastný a teče mi z ruky ještě půl hodiny. Tady se okamžitě vstřebá a kůže zůstane jemná a hladká. Vůně ze všech tří eos kousků co mám nejlepší. Jemná, nevtíravá, na kůži se krásně rozvine a voní překvapivě dlouho. A opět, design, ideální na cesty. Doma ho používat je asi škoda, párkrát se natřete a došlo, ale do kabelky nemám doma vhodnější krém. Zkusím, až ho dopotřebuji, zda-li půjde ten obal otevřít a naplnit.

3 komentáře:

  1. Tohle sice zní fakt skvěle (hlavně že je v tom to bambucký máslo, no :D), ale ta cena... Mně je líto dát za klasickej lůj i nějakejch těch sedmdesát korun, natož tohle, tyjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja to chapu no. taky vzdycky cekam na Labello ve sleve :-D

      Vymazat
  2. Tak paráda, škoda, že jsem to neznala dříve. Měla bych pro manžela inspiraci na vánoční dárek. :) Na druhou stranu... on jí dostával tak nějak průběžně po celý rok. Rozhodně více než já... ale líbila se mi pro něj jedna pánská peněženka, tak z té mám radost, že se mu líbí. :)

    OdpovědětVymazat