pondělí 2. července 2018

HYDRATAČNÍ LIFTINGOVÉ SÉRUM

Ahojte. Dneska tu pre Vás mám recenziu na Hydratačné liftingové sérum pre normálnu  a zmiešanú pleť Organic style hydrocomfort.

Ako veľa iných žien, ani ja nemám perfektnú pleť. Predtým som kvôli pár vyrážkam tvrdila, že mám akné a používala som produkty vyslovene určené na ten typ pleti. Pri práci v lekárni som však zistila, čo akné reálne je a že typ mojej pleti je normálny až zmiešaný. A či už veríte alebo nie, keď som prestala používať kozmetiku na akné, pleť sa mi ešte viac zlepšila.

Mojim jediným "slabým miestom" je nos. Ten sa mi skoro nepretržite šúpe, či je zima alebo leto. Aj kvôli tomu používam pod make-up hydratačné prípravky, hlavne v lete. Preto som sa na hydratačné sérum Organic style hydrocomfort s radosťou vrhla.

Popis: Liftingové sérum pre normálnu a zmiešanú pleť. Poskytuje vlhkosť počas celého dňa. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a robí ju jemne rozžiarenou. Obnovuje rovnováhu vody v pleti po dlhú dobu. Aktívne zložky z morských rias, kyselina hyalurónová a Ederline S pleť vypínajú, zlepšujú tonicitu a odolnosť pokožky. Vhodné ako denná i nočná starostlivosť o pleť. Dermatologicky testované.

Použitie: aplikujte na čistú pokožku tváre a krku ráno i večer, môže byť použité v kombinácii s denným a nočným krémom

Je to sérum, z čoho vyplýva, že je koncentrovanejšie ako obyčajné denné či nočné krémy. Konzistencia je ľahká, krémová, bez špecifickej vône. Na jedno použitie stačí malé množstvo, ktoré napriek tomu pleť rozžiari a hydratuje. Zo začiatku sa mi ťažšie zvykalo na "liftingový" efekt, výzorovo to bolo perfektné, pocitovo som si však privykala postupne. Po pár použitiach som to už ale prestala vnímať.

Biokozmetika línie ORGANIC STYLE je certifikovaná francúzskou spoločnosťou ECOCERT ako prírodná a ekologická kozmetika. Zloženie týchto výrobkov pochádza z ekologického pestovania, je bez parabénov, neobsahuje minerálne oleje, silikóny, propylén glykoly, syntetické farbivá, geneticky modifikované alebo živočíšne produkty.

Po mesačnom používaní séra si dovolím tvrdiť, že mojej pleti prospieva aj z dlhodobého hľadiska. A čo je pre mňa najväčšou výhodou? Dá sa používať aj pod make-up bez žmolkovania a odlupovania, pričom z "vlastných skúseností" môžem povedať, že stačí aj 5-minútový odstup.

Viki

2 komentáře: