čtvrtek 25. ledna 2018

URIAGE EAU THERMALE

Ahoj, tady Michaela.
Jedna z pomocníčků Rachel! 

Dnes mám pro vás jednu recenzi na SOS pastu na lokální projevy akné od značky URIAGE EAU THERMALE. Tato pasta patří do řady Hyséac, kde seženete i jiné produkty na odstranění nedokonalostí. Tento produkt mi doporučila moje dobrá kamarádka, která měla také problémy s akné.


Tuto pastu mám sama vyzkoušenou a jsem s ní moc spokojená. Převážně jí aplikuji na noc, ale může být na obličeji i přes den, pokud jste tedy doma. Jedná se o pastu našedlé barvy, proto se doporučuje ji používat spíše přes noc. Hlavními složkami je břidlicový olej a zelený jíl, které mají pročišťující účinek. Tato pasta přes noc akceleruje proces zrání pupínků a tím i jejich rychlé odstranění. Menší pupínky většinou přes noc zmizí úplně. Sama to kouzlo nechápu!


Bohužel pasta nepatří mezi nejlevnější, zaplatíte za ní kolem 350 - 450 Kč, ale určitě to stojí za to. Opravdu to pomáhá. K dostání je pouze v lékárnách nebo na internetu, v normální drogerii ji neseženete. Při koupi se nelekejte malého balení, uvnitř je toho dost a na pupínek stačí málo. Doma mám už 3 měsíce stále první balení a jsem teprve na povrchu, takže se opravdu rychle nespotřebuje.


Tímto se s vámi pro dnešek loučím a doufám, že vám tento produkt pomůže. Mějte se krásně a usmívejte se na svět!

Michaela
------------------------------------
Ahoj, jmenuji se Michaela. <3 Je mi skoro 17 let. Chodím na gymnázium v Jablonci nad Nisou. Mezi mé sny patří procestovat svět, vytvořit blog, vystudovat jednou medicínu, založit vlastní kavárnu a hlavně být úspěšná v životě a umět předat něco lidem!:) Mezi mé koníčky patří plavání, procházky, ochutnávka různých jídel, objevování nových míst, cestování, motorky, zajímám se trochu i o letectví a strašně ráda čtu knihy!:-/ Dokážu psát snad o všem, nejradši píšu o knihách, cestování a jídlu. Díky tomuto blogu bych chtěla získat trochu víc zkušeností, vzdělání a chtěla bych se dostat do toho, jak psát vlastní blog. A díky této příležitosti si myslím, že se mi to podaří.:)

2 komentáře:

  1. Měla jsem možnost ji vyzkoušet, ale s moji pletí to vůbec nic nedělalo.

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto produkte som ešte nepočula. Musím ho poradit kamoške. Ona na akné dosť trpí.

    OdpovědětVymazat