sobota 10. února 2018

REMINGTON - PRO SLEEK AND CURL

Dříve jsem měla vlasy po zadek a téměř nijak je neupravovala. Nějak to drželo samo, vypadalo to dobře a po pravdě, byly tak těžký, že i když jsem chtěla, nijak to upravovat moc nešlo. Před nějakou dobou jsem ale šla na krátko. No úplně na krátko ne, ale pro mě zásadní změna. Vlasy na delší sestříhané mikádo se mi ale pěkně vymstily. Zjistila jsem totiž, že se ty mrchy, když mají možnost, kroutí do všech možných směrů a naprosto to nevypadá dobře. Takže co mi zbylo? Nic a nebo žehlička.


Tuto jsem dostala ve výzvě portálu Blogerky.cz, za což moc děkuju. Remington je známá značka a dobrá značka, když jsem se o to kdysi zajímala, snad všichni mi doporučili právě tohle, až si budu něco pořizovat na vlasy, tak určitě u nich.


Remington PRO Sleek and Curl není jen žehlička, což jde asi poznat, pro angličtináře, z toho Curl části názvu :) V návodu píšou styler, takže tomu budeme říkat styler, jako že s tím můžeme vytvářet styl, chápete. 

Styler je v moc pěkném černém provedení, v balení ještě s obalem pro převoz. To se samozřejmě hodí, já teda jsem ale lemp a když někam jedu, radši to dám do culíku, než vozit žehličku, ale jiní určitě využijí. 


Z jedné strany je displej s teplotou, ovládání je z boku a zezadu jsou drážky, já si myslela že na ozdobu, pak jsem ale zjistila, že jsou to drážky pro tvorbu loken. Tak jsem zase o něco chytřejší. 


Uvítala jsem i na stránkách Remingtonu návody, jak se stylerem pracovat. Super věc pro pako, jako jsem já, co sotva pochopilo, jak se vlasy žehlí. A ono se s tím navíc dají dělat vlny? Jako cože? Boží věc! Neboli dva v jednom :)


Samozřejmostí je i nastavení teploty, blokace proti přepnutí omylem, uzamykatelný otočný kloub. Jediné, co asi můžu vytknout... je nešikovnost mých rukou, ale to se poddá, nikdo učenej, znáte to :)


Upravujete si vlasy? Nebo to necháváte na přírodě?

3 komentáře:

  1. Já si nemůžu pomoct, ale žehličkou mi to prostě nejde (pravda, nemám tady tuto). Mám raději kulmu a s tou jsem velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda jenom při spešl příležitostech :D Ale někdy si zapletu copánky do umytých vlasů a ty mám potom krásně kudrnaté :) ale culík, sekundový drdol to jistý vždy :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Já si vlasy upravuji jak kdy podle času :). Žehličku mám taky Remington jen starší.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat