čtvrtek 22. října 2015

DÁRKOVÉ KOSMETICKÉ BALÍČKY? NO JO, VÁNOCE VÁNOCE PŘICHÁZEJÍ ;)

Nevím, jak u vás, ale u nás se každoročně vyměňují dárkové kosmetické balíčky. Tetičky a strýčkové, takové to příbuzenstvo, kdy nevíte, co si dát, tak to většinou padne na obou stranách. A i když Vánoce jsou až za vcelku dlouho (i když v centrech to tak nevypadá, podle výzdoby jsou příští týden), tak některé obchody nabízí momentálně balíčky za vcelku pěkné ceny, tak kdyby se chtěl někdo inspirovat, vyfotila jsem jich pár, co mě zaujalo.

Nejdříve Tesco:










A ještě Penny:











Zaujal některý balíček i vás? Dáváte / dostáváte na Vánoce kosmetické balíčky? A vítáte to nebo naopak? Já je neuvěřitelně vítala v době, kdy jsem byla na vejšce, protože to je doba, kdy je každá kůrka drahá a mýt se člověk něčím musí, takže takovéto praktické dárky jsem měla nejraději.

Žádné komentáře:

Okomentovat