pondělí 2. listopadu 2015

NEW IN - ZIAJA, TOPVET

Dnes tu pro vás mám jedno new in. Ziaja mám doma již nějakou chvíli a poctivě testuji, brzo vás čeká recenze. A pro Topvet jsem si byla dneska, jsem na to hodně zvědavá.


Topvet jsem kupovala na Slevomatu v nějaké akci asi před 14 dny, takže cenou si nejsem jistá, ale bylo to cca 150 za jeden, myslím, že šlo o 50 % slevu. A vzala jsem si dva, protože jsem se nemohla rozhodnout. Kdybyste měli ještě někdo zájem, tuším, že akce ještě dnes trvá, tak rychle rychle :)

 
BIO arganový olej (100 ml) – panenský, zastudena lisovaný, plný antioxidantů, na suchou, citlivou a ekzematickou pokožku, hydratuje pokožku, posiluje vlasy, chrání před slabým UV zářením.


BIO jojobový olej (100 ml) – hydratuje a regeneruje kůži, zvyšuje její elasticitu, zmírňuje ekzém, lupenku, akné, zvláčňuje pokožku a zlepšuje kvalitu vlasů, chrání před UV zářením (faktor 3–4), nezanechává pocit mastnoty.


Garance Topvet 
  • přípravky obsahují rostlinné suroviny nejvyšší kvality
  • výrobní postupy jsou maximálně šetrné k přírodním látkám
  • přípravky neobsahují žádné ropné složky
  • přípravky neobsahují žádné konzervanty, syntetická barviva, syntetické parfémy, živočišné složky ani GMO suroviny
  • žádný přípravek firmy Topvet nikdy nebyl a ani v budoucnu nebude testován na zvířatech
  • recyklovatelné zdravotně nezávadné obaly 

A pak tu mám tři Ziaja kousky. Již jsou v testování, recenzi chystám, až si budu jistá, co vám o nich povím. Mám tu tělové mléko, reduktor strií a sérum na prsa. 


Sérum na poprsí
  • Zlepšuje pružnost pokožky. 
  • Obsahuje složky, které zvyšují soudržnost pojivové tkáně.
  • Zlepšuje "komunikaci" mezi epidermis a dermis intenzivní regenerací.
  • Zvyšuje pružnost a pevnost pokožky. 
  • Je vhodný pro ženy po porodu.
  • Má lehkou texturu a svěží vůni.

 Tělové mléko
  • S efektivní zeštíhlující aktivitou v oblastech náchylných k celulitidě a hromadění tuku v těle.
  • Snižuje pocit unavených nohou.

Reduktor strií
  • Kombinuje v sobě látky s různými funkcemi.
  • Obsahuje složky, které snižují strie - jak ty první růžové, tak i ty trvalé.
  • Vhodný i pro ženy po porodu.

Máte s něčím z toho zkušenosti nebo se chystáte něco z toho spolu se mnou vyzkoušet? Napište.

Žádné komentáře:

Okomentovat