pátek 20. ledna 2017

DENTICLEAN DENTAL CARE KIT

Tuhle recenzičku už mám sepsanou asi půl roku, ale, holka šikovná, zveřejnila jsem ji na starém blogu, kde samozřejmě zapadla, protože je už nefunkční, takže napravuji a přesouvám :) postovnezdarma.cz

Set na čištění zubů o osmi kouscích mě v prvopočátku dost vyděsil. Přeci jen od mala trpím strachem ze zubařů (a všech možných jiných doktorů) a věcička nazvaná „dental pick“ dost připomíná jeden z oblíbených zubařských nástrojů. Navíc nejsem zrovna ten typ, co by používal milion věcí na zuby. Čistím si je, to ano, ale vystačím si s normálním kartáčkem, pastou a čas od času se zubní nití či mezizubním kartáčkem.

postovnezdarma.cz

Set má typicky koupelnovou barvu královské modři ve spojení s bílou, což je vcelku praktické. Navíc se dá najít i spoustu setů v jiných barvách.

Kartáček je na mě docela tvrdý, používám raději měkčí kvůli svým problémům se zuby, ale pro někoho, kdo má tak nějak „obyčejné“ dospělácké zuby to je určitě v pořádku. Díky tvaru se kartáček dobře drží a je vcelku pevný. Při prvním použití ale štětinky docela dost píchali, tak uvidíme, jaké bude další vyzkoušení.


Čistítko na jazyk, nebo jak bych to správně nazvala, se mi zase oproti kartáčku zdá docela měkké, ale přeci jen nemám moc s čím srovnávat. Použití bylo ale příjemné. Často na čištění jazyka zapomínáme a neuvědomujeme si, že i v takzvaných chuťových pohárcích potřebujeme trochu uklidit.


Zubní zrcátko vám snad ani popisovat nemusím. Přeci jen to asi není věc, kterou by všichni vlastnili, nebo se pletu? A pokud jde o využití – je celkem šikovné a uspokojující se přesvědčit, že nemáte žádný zubní kaz.


Již zmiňovaný „dental pick“, ačkoliv já bych to nazval víceúčelové párátko, ve mně vzbuzuje mírný strach. Ale na vytahování kusu masa, který máte v zubech už od oběda a ani kartáček nepomohl, je docela praktické. Zvlášť, když je použitelné jak na spodní, tak na vrchní řadu zubů, z vnitřní i z vnější strany.


Co mě ovšem v sadě nejvíc překvapilo a co jsem v životě nezažila, je, dle popisu, zubní guma na skvrny. Používá se na těžký zubní plak. Tedy alespoň tak to na zadním obalu píšou, jinak je mi použití tak trochu záhadou. Čekala jsem, že to bude měkké a poddajné jako třeba vata, ale je ta černá hmota, kterou bych si asi měla čistit zuby (nebo bůhvíco) je tvrdá a docela hrubá.


O zubní niti jste určitě všichni slyšeli a nepochybuji o tom, že i hodně z vás používá. Ovšem tenhle vynález zdá se být velmi praktický. Zubní niť je zachycena na umělohmotném držátku, které z druhé strany může také sloužit jako „párátko“. Tak se vyhnete strkání si prstů do úst a zároveň vyčistíte mezizubní prostory.


Najít si nějaké větší informace o firmě Denticlean je pro mě dost nadlidský úkol, protože podle všeho společností jmenujících se takto či nějak podobně je asi milion.

No a na závěr – tento set bych doporučila pro skutečné zubní fajnšmekry. Některé věci jsou dobře použitelné, jiné celkem bezvýznamné a kartáčků v lepší kvalitě, si myslím, máme na trhu mnohem víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat