pátek 27. ledna 2017

ŠUMIVÁ KOUPELOVÁ BOMBA A PÉČE O PSÍ PACIČKY

SoapHoria je úžasná přírodní kosmetika a dnes se podíváme na zoubek (nebo spíš na bublinek) šumivým koupelovým bombám. K vyzkoušení byly celkem tři bomby. A proto, že i naši mazlíčci si zaslouží péči, mám tu něco i na jejich péči.



Ze všeho nejvíc mne potěšila Milky Touch, aneb Mléčné potěšení. Stačilo si jen přivonět a už si člověk připadal jako Kleopatra (na vysvětlenou – Kleopatra ve starověkém Egyptě se podle pověstí koupala ve vlažném mléce, aby měla stále vláčnou pleť). Bomba jemně šuměla pod vodou, avšak když se úplně rozpustila, zanechávala po sobě takové trochu nevzhledné hrudky. Vodu ale krásně změkčila a omastila, takže pak po kůži krásně klouzala a po koupeli by snad ani nebylo potřeba se mazat nějakým krémem. Bomba voněla hodně po vanilce a kokosu (což také obsahuje) a má skutečně antistresové účinky.



Levandulové pole mě uchvátilo právě malými kousíčky levandulí. Jinak byla bomba vcelku podobná, trochu mastnější, než Milky Touch. Skvěle mi odehnala náběh na migrénu a menší „depku“. Vůně zaplavila celou koupelnu a mě donutila myslet jen na to, jak skvěle mi v horké voňavé vaně je.






Stejně na tom je i Romantic Rose – podobné malé kousíčky, tentokrát z růže. Opět trochu mastnější, ale velmi příjemná. Podle výrobce má působit protizánětlivě, tonizačně, hydratovat a revitalozovat mdlou pleť, revitalizovat poškozené buňky a zpomalovat stárnutí pokožky.


Poslední koule, Žena, slibuje smyslné afrodiziakální účinky a vykouzlí pocit krásy (díky kombinaci vanilky, kosatců a jasmínu). Škoda, že jsem to neměla zrovna na kom doma otestovat ;) Obsahuje organický meruňkový olej a olivový olej. Samozřejmě bez konzervačních přísad a živočišných tuků.

V poslední době jsem si koupele s těmito, či podobnými bombami velmi oblíbila. Je to úžasná forma relaxace po náročném dni v práci nebo po vypjatých situacích, které určitě zažíváme všichni (všechny?). Takže velmi doporučuji se i na e-shop krasnakazdyden.cz, kde jsou tyhle bomby k dostání, podívat. Jistě tam najdete spoustu jiných zajímavých věcí, jako je třeba sůl do koupele, ale i další kosmetiku. Pro každého něco.

------------------------


Pro majitele zvířátek je jejich mazlík vetšinou středobodem všeho, u pejsků to bývá asi nejčastější. Stejně to mám i já a co se zdravíčka týče, snažím se jim dopřát to nejlepší. Proto, když jsem objevila krém na polštářky v obchodě s přírodní kosmetikou, bylo to naprosté must have. Sama sebe často šidím, ale svoje poklady si hýčkám, co jen můžu. Proto jsem z tohoto výrobku měla fakt radost.

Krabička není nijak velká, ale výrobek je hodně hutný, takže ho není potřeba nanášet mnoho. Naberete, namažete polštářek, já si psa chvilku nechám ležet na boku, aby se to pěkně vsáklo a neotřel to rovnou celé do koberce a hotovo. Výhodou, obrovskou, je to, že jak je výrobek přírodní, nevadí ani když máte nějakého čertíka, co vám nevydrží ležet do zaschnutí, když si to olízne, protože v přírodní kosmetice není nic, co by jim mohlo ublížit, ani kdyby vám omylem vysosli celou butelku.


Jediné, co mi trochu vadilo, je, že se mi hmota chytala za nehty, osobně víc preferuji tubičku, kdy si to vytlačím na prst a použiji, než když to dloubu z hloubky a víc než na prstu toho mám za nehtem. Jako jo, je to jen drobnost, ale nedalo mi to :)


Co vy a Krásná každý den? Tento obchod je teď hodně in, znáte?

2 komentáře:

  1. Budu asi jedna z mála, ale ten obchod vůbec neznám :D (To bude tím, že obvykle takhle něco neobjednávám) Musím ale říct, že ty bomby vypadají fakt dobře. Asi se po nich ještě poohlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle šumivé bomby jsou pecka! Nejen že krásně voní a pokožka je po nich jemná, jak dětská prdelka ale taky jsou cenově dostupné! :) Mléčnou jsem teda ještě nezkoušela, a trochu mě odradily ty hrudky :O Vyvolalo by to ve mě dojem, že s ní není něco v pořádku... :O Ale i tak mě moc moc láká jí vyzkoušet. Hlavně ta vůně mě zajímá. :)

    OdpovědětVymazat