úterý 5. června 2018

ZIAJA ŠAMPON INTENZIVNÍ BARVA A MASKA NA BARVENÉ VLASY

Všetky ženy to poznáme - vždy chceme to, čo nemôžeme mať. A tak je to aj s vlasmi - tie, ktoré majú rovné vlasy, chcú kučery a naopak, kučeravé chcú rovné. Blondíny chcú mať hnedú hrivu a čiernovlásky zase blond. Našťastie existujú rôzne stylingové pomôcky a farby na vlasy, vďaka ktorým sa každá z nás vie aspoň čiastočne priblížiť k tomu, čo naozaj chce.

Naša koruna krásy si ale vyžaduje (aj zaslúži) viacej starostlivosti, než len obyčajné prefarbenie alebo vyžehlenie. A práve na to "rozmaznávanie" vláskov je vhodná sada šampónu a masky na farbené vlasy značky Ziaja.

Ziaja Šampón Intenzívna farba na farbené vlasy je moderný šampón na vlasy obohatený o zložku heliogenol, ricínový olej, výťažok z aloe vera a provitamín B5. Zaručuje vlasom dlhotrvajúcu, intenzívnu farbu. Zvyšuje odolnosť farbených vlasov pred vymývaním farby, posilňuje vlasy a chráni ich pred poškodením, vyživuje vlasy a vyhladzuje ich poškodený povrch.

Efekt: Vlasy sú chránené pred stratou farby.

Návod na použitie: Šampón naneste na vlasy a masírujte do peny. Dôkladne opláchnite.

Ziaja Maska na farbené vlasy je maska s nízkym pH, ktorá uzatvára vlasové šupiny a regeneruje vlasy až k samým končekom. Výrazne predlžuje trvalosť farby, zaručuje vlasom skutočnú ochranu, hĺbkovo obnovuje narušenú štruktúru vlasov. Intenzívne vyživuje a hydratuje poškodené vlasy.

Aktívne látky: ricínový olej, slnečnicový olej, provitamín B5

Návod na použitie: Masku naneste na mokré vlasy, vmasírujte a nechajte pôsobiť 3-5 minút. Dôkladne opláchnite. V prípade zničených končekov prostriedok vmasírujte do končekov vlasov a neoplachujte.

Aký je môj názor na oficiálny popis? Je maximálne pravdivý! Vlasy som si farbila pred skoro dvoma mesiacmi a farba napriek tomu drží. Je sýta, nemám pocit, že by sa vymývala. Jedinú zmenu (vďaka ktorej dokážem ešte lepšie porovnať výsledok) vidím pri korienkoch, ktoré odrastajú v pôvodnej farbe.

Šampón aj maska tvoria pekný set a spolu účinkujú parádne. Šampón je konzistenciou redší, žltej farby, napriek tomu ale dobre pení, nie je potrebné si dávať veľké množstvo na jedno umytie. Maska je biela, krémová, rýchlo a ľahko sa oplachuje. Čo sa vône týka, šampón aj maska voňajú rovnako. Je to veľmi príjemná vôňa, ktorá zostáva vo vlasoch aj po vysušení.

A čo ma najviac na tejto sade (pozitívne) prekvapilo? Na popisoch píše, že šampón vyhladzuje poškodený povrch vlasov a maska vyživuje a hydratuje vlasy. Čítala som to už veľakrát, aj som poskúšala mnoho vecí, ale vždy som mala vlasy pri korienkoch mastné a pozdĺž až po končeky suché, rozštiepené, drsné. Ako slama. Dočasne pomáhalo iba žehlenie. A teraz? Konečne mám vlasy zdravo lesklé, a na dotyk hebké. A nevšimla som si to iba ja! Môj "priateľ", ktorý šampóny a podobné záležitosti bežne nerieši, sa ma sám od seba spýtal, či som zmenila vlasovú kozmetiku. Vraj mám také "hladké, hebké" vlasy :D

Asi to nepotrebuje ďalší komentár, čo Vy na to? ;)

Viki
-------------------
Ahojte, som Viki - zažratá knihomoľka, príležitostný (letný) bežec, milovník Mimoňov a sovičiek. V lekárni pracujem celý svoj "dospelácky" život, čo predstavuje 5 rokov od ukončenia strednej školy. Veľa z Vás si zmyslí, ako mi je dobre. Omyl! Už počas skúšobnej doby som zistila, že to nie je nič pre mňa! Aby ste mi uverili, rada Vám vďaka Radke cez tento blog postupne priblížim "behind the scenes" našej lekárne :) . Okrem toho tu rada rozpíšem svoje dojmy a skúsenosti aj v oblasti krásy a knižného sveta :) ... Kozmetiku používam len "rokmi overenú", takže skúšanie rôznych značiek a produktov bude pre mňa zároveň takým malým dobrodružstvom, ktoré prežijete spolu so mnou ;) Teším sa na každý Váš podnet a komentár :)

6 komentářů:

  1. To určitě doporučím kamarádce!!! 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodne stojí sada za to 🤗 a pritom masku používam len príležitostne, pri každom cca treťom umytí 😊

      Vymazat
  2. Jee to zní super- akorát ja mám jemne vlasy tak se musím mrknout jestli mají něco na objem- rada kosmetiku střídání tak aspoň vím co zkusit příště 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Som si istá, že od nich nájdeš niečo podobné aj na jemné vlasy 😊

      Vymazat
  3. Byť si vlasy nebarvím, určitě doporučím kolegyni. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nie je zač 😊 som si istá, že kolegyňa nebude sklamaná 😊

    OdpovědětVymazat