pondělí 18. června 2018

AVON FIXAČNÍ PUDR

Ahoj! Dnes jsem tu s další recenzí. Tentokrát to bude Magix fixační pudr od značky Avon. Produkty značky Avon mám velmi ráda a mám jich doma spoustu. Když se mi dostal do ruky, trochu jsem se bála toho šroubovacího balení, ale na to jsem si po chvíli zvykla :-). Bylo pro mě těžké udělat si na tento produkt názor, protože jsem ho neustále srovnávala s mým oblíbeným drogérkovým Stay matte pudrem od Rimmel London.
Nicméně pudr je transparentní a na pleti není vůbec vidět - nezanechává bílé fleky. Je VELMI jemně namletý. Skvěle fixuje makeup. Mně ale na pleti nevydrží tak dlouho, jak bych chtěla. Dá mi tak 6 hodin, pak je potřeba přepudrovat. Mimo to, je pudr skvělý. Bohužel už jsem ho nenašla na stránkách Avonu. Našla jsem ho ale na Heurece, kde stojí cca 135,- kč + nějaká ta doprava, což si myslím, že není tak drahé.

Plusy = "neflekatí", cena, super fixace, zmatňuje
Mínusy = výdrž, balení

Pudr je moc fajn, ale myslím si, že seženete i lepší pudry za podobnou cenu, které budou ještě o trochu lepší. Mějte se hezky!
Vaše Any
-----------------------
Ahoj! Jmenuji se Anežka, je mi 16 let. Chodím na gymnázium v Jablonci nad Nisou. Docela se zajímám o kosmetiku a oblečení. Ráda bych tento blog podpořila nějakými recenzemi, či názory. Miluju cestování a celkově objevování nových věcí, poznávání nových lidí. Mým koníčkem je sport. Nejvíce mě baví volejbal. Měřím 160 cm a to, že jsem tak malá mě nikdy nezastavilo, a tento sport hraji už pátým rokem. 

2 komentáře:

  1. Musím říct ze tohle je fajn vecicka- i když mám dost suchou pleť tak sice velmi výjimečně, zato dost efektivně tenhle pudr použiju . Nevysusuje , když to obcas potrebuju tak zmatni a neflekati a určitě vím ze ho co nevidět doporucim dceři která jde do puberty a o tomhle pudru vím ze je neviditelný a funguje

    OdpovědětVymazat
  2. S kozmetikou Avon som spokojná aj ja (make-up od nich používam už roky), ale sypkých púdrov sa bojím ako čert kríža 😂 pri mojej nešikovnosti by mi dlho ten púder nevydržal 😂

    OdpovědětVymazat