sobota 29. září 2018

ALTEYA ORGANICS - BIORUZE.CZ - JELENÍ LŮJ


Mám tu pár výrobků z obchodu Bioruze.cz a musím říct, že jsem dlouho nebyla tak spokojená. Dokonce, jednu z věcí ocenil slovy uznání i můj taťka, kterej na většinu kosmetiky říká "to je smrad, fuj, hnus, nech mě bejt". Tak to vezmeme detailněji!

První, co mám, a jsem na to malilinko ujetá, jsou jelení loje. Mám dva. Růže a grapefruit. Nevím, který mám radši. Nosím momentálně dvě bundy. A v kapse každé mám jeden, aby se nehádaly :-D

Trošku popisu ze stránek.

Balzám na rty s růžovým olejem

Organický balzám Althea Organics je přírodní produkt, bohatý na vitamíny a mastné kyseliny, které eliminují bolest a vysušení při poškozených rtech.
Účinky:
  • Intenzivně hydratuje a poskytuje spolehlivou ochranu citlivých rtů při proměnlivém počasí.
  • Vyživuje, dodává jemnost, krásu a mladistvý vzhled rtů.
  • Speciální bio složení hydratuje a zlepšuje elasticitu pokožky rtů.
  • Odstraňuje suchost a dodává přirozený lesk.
  • Organický růžový olej okamžitě vyhlazuje rty a dodává jim měkkost a jemnost, obnovuje jejich strukturu.

Balzám na rty obsahuje:

Organický BIO růžový olej Rosa Damascena:
  • osvěžuje, vyživuje a zklidňuje celou pokožku a pleť. Bojuje proti volným radikálům, stimuluje produkci kolagenu a pomáhá zpomalovat procesy stárnutí. Má tonizující a adstringentní (stahující) účinek na kapiláry, které se nacházejí těsně pod povrchem kůže. Pokožka se stává zářivá a okouzlující.

Organický BIO makadamový olej:
  • je bohatý na mastné kyseliny (kyselina palmová). Vyživuje a zklidňuje suchou, podrážděnou, popraskanou pokožku a poskytuje jí jistou ochranu před slunečním zářením.
Organické bambucké máslo:
  • pomáhá léčit a zvlhčovat suché rty, poskytuje spolehlivou ochranu před prostředím. Bambucké máslo je bohaté na živiny - obsahuje důležité antioxidanty, které mohou být užitečné proti poškození radikály.
Organický sladký mandlový olej:
  • zpomaluje ztrátu vlhkosti z vnější vrstvy pokožky. Mimořádně bohaté na výživné složky.
Organický olej z pšeničných klíčků:
  • olej bohatý na vitamíny a mastné kyseliny, které jsou významné pro suchou, dehydrovanou pokožku. Obsahuje skvalen, který urychluje proces buněčného růstu a má úžasné léčebné vlastnosti. Bohatý na vitamíny A, E a D.
Aplikace:

Rty jsou jedny z nejcitlivějších oblastí pokožky těla. Prostřednictvím rtů se uvolňuje do krevního oběhu až o 40% více látek než z jiných částí těla. Proto doporučujeme používat bio certifikované balzámy na rty.

Složení:

Prunus dulcis (Organic Sweet Almond Oil), Macadamia integrifolia (Organic Macadamia Nut Oil), Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum parkii (Shea butter), Copernicia cerifera (Carnauba wax), Triticum vulgare (Wheat germ oil), Rosmarinus officinalis (Rosemary leaf extract), Rosa Damascena (Rose oil), Tocopherol (Vitamin E).

Balzám na rty je certifikovaný jako bio produkt a vegan produkt.
Vyrobeno z 100% organických složek ověřených Ceres GmbH (USDA NOP).
Suroviny jsou vypěstované BIO z ekologického organického zemědělství

Ocenění a certifikáty:

    UNaTrue Certified Organic
    Vegan (Veganské  - čistě rostlinná strava bez živočišných produktů)
    No Animal Testing (Bez testovaní na zvířatech),
    Non-GMO (Bez geneticky modifikovaných látek),
    Gluten-free (neobsahují lepek)

-----

Konec popisku. Co mě překvapilo, mile, že je to bio produkt a vegan. To je v dnešní době in, tak jsem docela ráda, že se mi to trefilo do vkusu. A taky, o těch certifikátech jsme se učili ve škole a fakt existujou a znám je! Cool!

Druhý, balzám na rty grapefruit s ... wait for it ... kakostem? Omg.

Jinak složení a tak podobné, nebudu to tedy znova kopírovat, jen řeknu, že voní svěže :)

Příště se vrhnu na druhou bombičku od Alteya organics a to bio vody. 

Jo ještě, pardon, za použití produktových fotek, ale věřte, že vypadají líp, než moje pokusy o fotky použitého loje, který jsem v záchvatu nadšení zapomněla vyfotit před použitím.

1 komentář:

  1. Ja mám s rôznymi produktmi na pery dosť problém 😅 značku balzamu, ktorý som používala snáď 6 rokov, prestali vyrábať, tak asi vyskúšam toto 😊 vďaka za tip 😊

    OdpovědětVymazat