neděle 19. února 2017

PEČUJÍCÍ ŠAMPÓN A KONDICIONÉR NIVEA REPAIR AND TARGETED CARE

Pečuje, posiluje, chrání - to vše slibuje řada Repair and Targeted Care od Nivea. Tak se tedy pojďme podívat, jak tento šampón a kondicionér funguje. Abych pravdu řekla, dost těžko se posuzuje takový vlasový produkt, když máte na vyzkoušení jen jedno použití, ale přesto k tomu pár slov mám.


Šampón i kondicionér mají klasickou konzistenci, kondicionér trochu víc připomínal želatinu, ale to mi nijak nepřekáželo. Celkem příjemně voněli, stejně jako všechny krémy od Nivea. Co mi ale vadilo, že šampón se napoprvé nepodařilo prakticky vůbec napěnit. To pro mě znamená docela problém, protože mám pak vždycky šampón jen na jedné části hlavy a když se nenapění, tak se nedostane do zbytku vlasů. Až když jsem si po opláchnutí nanesla druhou část šampónu, si mi podařilo vytvořit nějakou pěnu. Je pravda, že tohle se běžně u těch levnějších vlasových prostředků stává, takže za to strhávám jen nějaký ten malý bodík v mém osobním hodnocení.Kondicionér už mi při nanášení nedělal vůbec žádný problém. Po opláchnutí jsem ale měla trochu zvláštní pocit, že jsou vlasy hrozně tvrdé.

Po vyfoukání jsem ale zjistila, že vlasy hrozně elektrizují a prakticky se nedají zkrotit. Nebyly moc příjemné na dotek a o lesklosti vůbec nemůže být řeč. Je pravda, že mi přišlo, že mám trochu zacelenější konečky, ale to nic nemění na tom, jak nepříjemně jsem se cítila. Je možné, že tyto produkty vlasům pomáhají uvnitř a po delším používání pak člověk uvidí razantnější výsledky, ale prvotní dojem je prvotní dojem. Já asi zůstanu u svých oblíbených produktů a Niveu ponechám coby skincare.

A co vy? Zkoušeli jste? Vyzkoušíte?

1 komentář:

  1. Tuhle jsem taky zkoušela, ale efekt byl stejný. Vlasy mi též elektrizovali, takže já jsem věrná šamponu Shauma. :) Jelikož po ní mi vlasy vydrží opravdu dlouho krásné a halvně se nemastí. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat