středa 1. března 2017

NIVEA SENSITIVE 3in1 MICELLAR CLEANSING WATER

Naposledy jsme tu měli Niveu, tak i dnes budeme pokračovat, tentokrát ale skincare. Micelární vody jsou v poslední době celkem oblíbená věc - na ošetření i vyčištění pleti. Já tu mám k vyzkoušení NIVEA SENSITIVE 3in1 MICELLAR CLEANSING WATER - tedy micelární vodu vhodnou pro citlivou pleť, která obsahuje dexpantenol (který podporuje hydrataci) a olej z hroznových jadérek (mají antioxidační vlastnosti) a je dobrá pro odlíčení, čištění a hydrataci.


Nejprve se vrhneme na to odlíčení - odličuje celkem dobře, i voděodolnou řasenku. Problém je trochu u rtěnek. Dokážu si představit i rychlejší odlíčení, ale v poměru výkon versus cena je tahle micelárka celkem na předních příčkách.

Dále tu máme čištění - k tomu bych řekla tak možná to, že by voda mohla být trochu šetrnější. Přeci jen určena pro citlivou pleť, ale nezdá se mi, že by byla pro tento druh pleti vyhovující. Je trochu dráždivější, uvítala bych, kdyby byla dvoufázová, protože ta olejová složka většinou dělá hodně.

A hydratace? Nepřijde mi vyloženě znatelná. Když už to píšou na balení, mohla by být ta hydratace tak nějak víc cítit. Spíš mi přijde, jako by voda spíš tak nějak vysušovala.

Celkově to ale vlastně není špatný produkt. Mně jde hlavně o to odlíčení, pak se namažu krémem a jsem hydratovaná dost. Voní čistě, příjemně. Zkrátka jsou lepší i horší produkty, zvlášť v této cenové relaci.

Tak hezký večer a nezapomínejte se pravidelně odličovat.

2 komentáře:

  1. Tento výrobok som ešte neskúšala, ale Niveu milujem a určite rada vyskúšam :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle vyrobek určitě vyzkouším. Vypada moc dobře. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat