úterý 9. května 2017

DLOUHOTRVAJÍCÍ ČERNÁ RTĚNKA

V dnešním článku se budu zabývat nejen kvalitou dlouhotrvající rtěnky z postovnezdarma.cz, ale také tím, jak je možné rtěnku využít i na běžné nošení. Tak pojďme na to.




V prvé řadě se tedy podíváme na kvalitu. Když jsem rtěnku poprvé otevřela a přičichla si k ní, překvapila mě vůně. Je tam cítit trochu chemie, ale jinak je docela výrazně parfemovaná, což mi zvlášť nepřekáží. Voní sladce pudrově.

Co se týče nanášení, to už mi dělalo trochu problém, protože štěteček je dost tvrdý a má krátké štětinky, takže se na něj špatně zachytává produkt. Občas jsem tedy spíš roztírala prsty, které pak zaboha nešly umýt. Ne, že bych nosila černou rtěnku běžně, ale jak se dozvíte, když budete číst níž, pod jinými rtěnkami mi celkem držela.

Obal mi připomíná NYX, jen je škoda, že vzhledem k tomu, že je uvnitř flakonku černá barva, tak není vidět název. Nakonec jsem ale rozluštila nápis a měl by to být soft matte lip cream.

Tak a teď k tomu nošení. Takto rtěnka vypadá, když jí máte samotnou na rtech. Musíte si dávat pozor, abyste se něčeho nedotkli, protože barva jde pak horko těžko dolů.


Když ale nejste připravení na takovou divočinu, můžete si rtěnkou jen lehce poťupkat rty a vytvořit tak šedý vzhled.


Pokud vám ani šedá nevyhovuje, stačí vzít nějaký další krémový produkt na rty, já zvolila ULTRA MATTE LIPCREAM od TREND IT UP v růžovém odstínu. A vypadá to podle mě docela dobře.



No a něco divočejšího nastane, když použijete černou a přetřete průhledným leskem. (Já použila LIPSTICK MAGIC COLOURS v odstínu 105 od S.HE stylezone)



Za mě se tedy rtěnka dá nosit. Někam na párty nebo podobně je to docela osvěžení od všech těch růžových a nude rtů. Navíc stojí jen 75 korun a jak už jsem psala, dá se nosit mnoha způsoby.

A co vy a rtěnky? Nosíte výraznější barvy nebo spíš ty nude?

2 komentáře:

  1. Ta černá by byla dobrá na Halloween nebo tak :D mě se líbí ta růžová.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau. Tak tá čierna je úplný výstrelok, ale páči sa mi. Ja by som si ju však neodvážila dať. Ja som skôr zástancom ružovej či červenej, a táto ružová je veľmi pekná :)

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat