neděle 11. června 2017

MANUFAKTURA DENTAL CARE

Není to tak dávno, co jsem si hrozně oblíbila Manufakturu. Nejdřív mi jejich krém na ruce se solí z Mrtvého moře a bambuckým máslem pomohl s ekzémem, pak jsem objevila kouzlo jejich kuliček do koupele s levandulí a růží a nakonec jsem si oblíbila i tělový olej se sedmikráskou. Co mě ale uchvátilo teď naposledy a na co posledních pár dní nedám dopustit, je jejich DENTAL CARE.


Zubní pasta i ústní voda jsou pro mě něčím, s čím jsem se ještě nesetkala. Běžně jsem používala zubní pastu z drogerie a ústní vodu jsem si moc nekupovala, protože mi to bylo nepříjemné a dělaly se mi afty. Tuhle řadu mi ale doporučila slečna v obchodě, že prý je to téměř zázrak. A tak jsem si koupila rovnou oboje.

Co mě na začátku úplně nejvíc překvapilo, byla barva pasty. Pasta je totiž na rozdíl od jiných hnědá. Moc jsem tomu tedy nedůvěřovala, ale... Chuť byla velmi zvláštní, nevtíravá a byl cítit hřebíček. Chvilku mi trvalo, než jsem si zvykla, že pasta vůbec nepění a není agresivní. Tudíž mi po umytí zubů nezůstávala ta divná pachuť v ústech a já poctivě myla všechny zuby, protože mě pasta vůbec nepálila. Obsahuje vřídelní sůl, výtažek ze 7 bylin a fluor. Asi po dvou týdnech už si lidé začali všímat, že mám podstatně bělejší zuby, z čehož jsem měla velkou radost.


Ústní voda je na tom velmi podobně. Má podobné složení, chuť a stačí jí opravdu maličko, abyste měli pocit, že jste si propláchli pusu.

I vzhled těchto produktů je velmi pěkný. Líbí se mi, jak mi hezky ladí s kartáčkem. Jen škoda, že mám červenou koupelnu.

Jediná nevýhoda těchto produktů je, že jsou trochu dražší. Ale myslím, že se vyplatí. Přeci jen jsou zuby a ústa dost důležitá část našeho těla a velmi často používaná. Proto je dobré do nich něco investovat.

A co vy? Máte rádi Manufakturu? A zkoušeli jste jejich Dental Care? Jakou řadu máte nejradši? Je nějaká, na jakou byste si přáli recenzi?

1 komentář: