pondělí 19. února 2018

ESSENCE - VODĚODOLNÁ ŘASENKA GET BIG LASHES

Ahoj! Dnes tu pro vás mám recenzi, a to konkrétně na voděodolnou řasenku "get big lashes" od značky Essence. Já osobně jsem produkty této značky nikdy moc nekupovala, ale tuhle řasenku jsem si zamilovala. Je to už starší kousek, takže jste o ní už pravděpodobně slyšeli.. Nicméně ráda bych o ní řekla pár slov.

zdroj

Po mé oblíbené Clinique řasence ("high impact mascara"), jsem si řekla, že potřebuji nějakou voděodolnou řasenku, a co si budem, není zrovna lehké nějakou takovou najít. Nehledala jsem ale dlouho. U jedné mé kamarádky jsem si všimla, že začala používat novou řasenku. Měla krásné husté černé řasy a básnila mi o ní, že je opravdu waterproof, tak jak píšou. A tak mi tuhle řasenku doporučila a já ji běžela koupit. :-) Koupila jsem ji v drogerii, konkrétně v DM. Přesnou cenu řasenky si nepamatuji, ale myslím si, že mě stála asi kolem 70,- Kč.

Řasenka mi řasy neslepuje, ani nijak zvlášť nezatěžuje. Krásně prodlužuje a zahušťuje řasy, rychle zasychá. Pro mě, jako pro sportovce, je perfektní, jelikož mi s potem nemizí a zůstává tam, kam jsem ji ráno dala. :-D Ne každému by mohl vyhovovat velký kartáček. Já si vždycky před řasenkou řasy natočím kleštičkami, a s touto řasenkou mi řasy zůstanou natočené po celý den. Dokonce se mi nejednou stalo, že jsem šla do sprchy a zapomněla se odlíčit. Řasenka stále držela, a pod očima nezůstaly žádné černé fleky. Ráda bych to celé shrnula...


Plusy = voděodolnost - výdrž, neslepuje, nedrolí se, prodlužuje a zahušťuje, obal, cena - drogerie, (dalším plusem by mohlo být to, že značka Essence netestuje na zvířatech). Mínusy = velký kartáček.

Nejsem expert, všechno tohle jsou moje zkušenosti a neříkám, že bude každému vyhovovat. Ale i tak si myslím, že už jen za tu cenu to stojí za zkoušku :-). Mějte krásný den!

Vaše Any.
-------------------------
Ahoj! Jmenuji se Anežka, je mi 16 let. Chodím na gymnázium v Jablonci nad Nisou. Docela se zajímám o kosmetiku a oblečení. Ráda bych tento blog podpořila nějakými recenzemi, či názory. Miluju cestování a celkově objevování nových věcí, poznávání nových lidí. Mým koníčkem je sport. Nejvíce mě baví volejbal. Měřím 160 cm a to, že jsem tak malá mě nikdy nezastavilo, a tento sport hraji už pátým rokem. 

4 komentáře:

  1. Túto riasenku som niekedy používala a mala som ju rada. Je fajn pre niekoho kto s mejkapom ešte len začína alebo pre niekoho kto nechce míňať veľa za riasenku. Táto je fajn a za dobrú cenu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle řasenku mám stále ráda, byla jedna z mých nejoblíbenějších. ♥ www.fitfoodhealthy.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Když mi u řasenky nevyhovuje kartáček, tak tam vždycky strčím kartáček od řasenky, která mi vyhovuje :D Je super, že ale fakt pod vodou nepustí :) Ale stejně sportuju zásadně nenalíčená :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Voděodolné řasenky jsem nikdy nepoužívala a nikdy mě to ani nelákalo. Do bazénu nebo do posilovny se nelíčím a nikdy se mi ani normální řasenka sama od sebe nerozmazala :D Nicméně řasenky od Essence jsem měla vždycky ráda, teď jsem od nich upustila protože jsem našla novou oblíbenkyni - L'oréal Miss Baby Roll. To je snad nejlepší řasenka, kterou jsem kdy vyzkoušela.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat