středa 21. března 2018

VELKÝ ZÁZRAK V ZELENOM BALENÍ

Som ten typ ženy ktorá má veľmi citlivé oči. Nosím okuliare a v poslednej dobe mi vadí prudké slnko, ostrí vietor a dokonca aj produkt na odličovanie očí. Vystriedala som vážne veľa produktov kým som našla poklad. Jedná sa o produkt Yves Rocher - detoxikačný micelárny gél. A prečo to je podľa mňa poklad sa dočítate nižšie :)


O produkte si môžete prečítať: S koncentrovaným výťažkom z Aphloie, posilňuje reparačné a obranné systémy pleti. Pokožka je jemná, vyhladená a detoxikovaná. Svieža hydratačná textúra odstraňuje stopy líčenia a nečistôt. Aplikujte ráno a večer na tvár a krk.


Ako som písala, mám moc citlivé oči. Zo začiatku mi nič nevadilo, no postupne mi začali prekážať micelárky a dokonca aj dvoj fázové odličovače. Keď sa to začalo zhoršovať, prešla som na odličovacie obrúsky, ktoré síce nemali až taký dokonalý efekt, ale svoj účel to splnilo. Pred Vianocami som dostala „blogerský“ balíček a tam bol práve tento dokonalý micelárny gél, do ktorého som sa zamilovala. Dokonale odlíči každý make up a stačí ho len malé množstvo. Pokožka je po ňom svieža, nelepí a príjemne vonia. Jednoducho kozmetický poklad, ktorý nahradí veľké množstvo vecí vo vašej kozmetickej taške.

A čo je pre vás kozmetická topka bez ktorej sa nemôžete zaobísť? Určite mi napíšte nejaké vaše tipy po ktorých by som sa mohla popozerať :)

Majte sa krásne :) Pá

Darina​
--------------------
Ahoj volám sa Darina a mám 24 rokov.Som zo Slovenska. Pracujem no popri práci stíham čítať, písať články na svoj blog a cestovať. Baví ma objavovať nové miesta, spoznávať nové chuťe či vône. Som milovníkom dobrého čaju a kávy, kníh, sviečok a zvierat. Snažím sa do svojich všedných dní priniesť aspoň trošku slnka a dobrej nálady :)

1 komentář:

  1. Jsem taková praktická, takže fakt jen základ. Bez čeho, ale nedám ránu (hlavně v zimě) je jelení lůj, strašně si olizuji rty a pak dost trpím. :)

    OdpovědětVymazat