neděle 25. března 2018

TĚLOVÁ A PLEŤOVÁ MASKA - BÍLÝ JÍL

Jako jediný z jílů je bílý jíl hypoalergenní a přesto stejně účinný. Pomáhá důkladně a přitom šetrně vyčistit hluboce zanesené, nečistotami i mazem ucpané póry a předcházet jejich návratu. Pleť bude krásně vyživená, zářivá, svěží a hebká zároveň. Bílý jíl je známý také pro své antibakteriální a protizánětlivé účinky. Při dlouhodobějším používání pomáhá regulovat tvorbu mazu a napomáhá ke zlepšení stavu pokožky, která trpí lupénkou, ekzémy či akné. Je skvělým regeneračním prostředkem, celkově zlepšuje strukturu kůže, pomáhá redukovat její suchost a předcházet šupinatění.
  • Hypoalergenní
  • Čistota
  • Detoxikace
  • 70 g

Návod k použití (saloos.cz):
  1. Připravte si misku a dřevěnou či plastovou špachtli (bílý jíl by neměl přijít do kontaktu s kovem).
  2. Pleťovou a tělovou masku připravíte smícháním jílu a vody v poměru cca 1:1. Masku můžete vylepšit také květinovou vodou, či 2-3 kapkami vhodného 100% přírodního esenciálního oleje.
  3. Masku nanášejte na obličej, nebo na tělo mimo oční okolí a rtů. Nechte působit cca 15-20 minut, poté opláchněte teplou vodou a osušte.

Konečně jsem měla šanci vyzkoušet si jílovou masku. Jílové masky mají v současnosti celkem velký hype a, doufám, že je zasloužený. Hned na začátku mě překvapila hmotnost produktu, ale opravdu ho použijete vždy jen malinko, takže vám vydrží na hodně dlouho.

Tuto masku od Saloosu si musíte sami dodělat. Tak že jílový prášek smícháte s vodou v poměru 1:1 v nádobě. Přičemž by se neměly používat žádné kovové nástroje k její přípravě (takže použijte radši plastovou lžičku na smíchání). Při přípravě jílové směsi jsem si úplně připadala jako malý chemik v laboratoři. Ze začátku jsem nemohla nejdřív přijít na to, jak si udělat směs hustou. A jaké množství jílové masky budu potřebovat, ale na tyto věci jsem přišla již po pár použitích.

Na hustotě, podle mne, ani tolik nezáleží (pokud to teda není jen obarvená voda a je to stále v přibližném poměru, jaký by měla směs mít), protože maska na obličeji pomalu vysychá/tvrdne, takže z toho nemusíte mít obavy. :) Na jedno použití masky si dávám přibližně ½ polévkové lžíce jílu, což mi osobně bohatě stačí, ale vy třeba budete potřebovat jiné množství. Maska má po ztuhnutí tendenci se drolit, takže určitě poznáte, kdy si můžete již masku sundat. Doporučená doba, po kterou by měla být maska na obličeji, je 15 minut a většinou opravdu trvá přibližně tuto dobu než celá maska ztuhne.

Po smytí masky opravdu cítím, že můj obličej je hebký a velmi jemný. Ze začátku jsem viděla, že maska při smývání není tak úplně čistá, což považuji za důkaz toho, že tato maska opravdu funguje. Já mám od přírody celkem suchou pleť a opravdu si myslím, že mi tato jílová maska pomohla proti této nedokonalosti mé pleti.

Co říct na závěr? Mně se tato jílová maska od Saloos osvědčila a budu ji používat nadále. Určitě ji taky vyzkoušejte, stojí za to! :)

Pac a Saloos
Magda
-----------------------
Ahoj! Jmenuji se Magda, je mi 15 let. Jsem knihomolka, která ujíždí hlavně na YA, sci-fi, fantasy a dystopických knihách. Kromě čtení také ráda vyrábím rekvizity ze seriálu a knih. Ráda zkouším různé make-up produkty, ale nejsem žádný profesionál. :) Také miluji cestování a ochutnávání místních spacialit. Doufám, že se Vám budou mé příspěvky líbit. :)

6 komentářů:

  1. Jeee takže nevysusuje- to je super- a přijde mi fajn ze je sýpka- nemůže moc zluknout a podobne veci - super! Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Jako zní to zajímavě a já přímo miluju masky, takže někdy snad také zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak asi něco podobného hledá moje máti... nic vysušujícího, ale aby měla hebkou pleť :D tak to asi zkusíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje máti by mohla být s tímto produktem spokojená... 😉

      Vymazat