úterý 27. března 2018

BIO TĚLOVÝ PEELING - ČOKOLÁDA

Harmonizující směs výtažků kakaových bobů, bělostných krystalků mořské soli a svěžího bio kokosového oleje pokožku zjemňuje, zvláčňuje a prosycuje vůní čokolády. Obrušováním z ní odstraňuje odumřelé kožní buňky, což přispívá k lepšímu vstřebávání účinných látek z masážní směsi, která ošetřuje i příznaky celulitidy. Potěšte své smysly jemnou čokoládovou vůní, která se rozprostře spolu se solným peelingem po mokré pokožce. Jemná masáž ji zdravě prokrví a osvěží.
  • Výživa
  • Odstranění odumřelých buněk
  • Pevnost
  • Mořská sůl
  • Bio kokosový olej
  • Extrakt z kakaových bobů
  • Rostlinné bio oleje lisované za studena
  • 140 ml

Tělový peeling od Saloos byl mou vůbec první zkušeností s produktem takového druhu. Nejdříve jsem vůbec nevěděla, co od peelingu čekat. O to více jsem byla příjemně překvapena. Zvolila jsem čokoládovou variaci, jelikož mě vždy lákala kosmetika s touto vůní. Když balíček dorazil, aroma čokolády pronikla ven a krásně provoněla celou zásilku. Neodolatelná čokoládová vůně přímo vybízí k tomu, napustit si horkou vanu a nechat se hýčkat.


Velké plus spatřuji v bio zpracování přípravku v kombinaci kokosového oleje, výtažku z kakaových bobů a mořské soli. Pokožka není zatížená zbytečnou chemií. Podle návodu se má celý produkt před použitím jemně promíchat, aby došlo k propojení všech tří složek.

Peeling má příjemnou olejovitou strukturu a jeho zrnka nejsou ani příliš velká ani hrubá. Právě proto, je jeho aplikace na pokožku velmi příjemná. Postupným vtíráním do pokožky se kůže krásně promasíruje, prokrví a zbaví odumřelých buněk. Mnohé také potěší, že pomáhá i boji proti celulitidě.

Pokud v zimě trpíte na suchou pokožku, stejně jako já, určitě tento produkt od Saloos oceníte. Po umytí zůstává pokožka příjemně hydratovaná a hebká. Bonus je, že čokoládová vůně na kůži vydrží i druhý den.

Pro mě to byla opravdu skvělá první zkušenost s peelingem a tento produkt mohu za sebe jen doporučit a také budu pravidelně používat. Určitě ráda vyzkouším i jiné vůně. Velice mě také láká peeling s vůní mojito.

Darča
-------------------
Moje celé jméno je Darina Melcherová, abych se řádně představila. Abych přidala něco o sobě, pracuji jako administrativní pracovník v realitní kanceláři a u toho dělám druhou vysokou školu. Studuju v Brně obor riminalistika kriminologie a ráda bych možná přidala i pár článků na zajímavé knihy z této oblasti. Předtím jsem vystudovala bakaláře v oboru Český jazyk, literatura a ZSV. A rok jsem studovala Archeologii. Ještě si brousím zuby na studium psychologie :D. Mám svůj blog, ale na něm už nejsem příliš aktivní. V rámci blogu jsem založila i na FB skupinu Čti jako Rory, kde se četly knihy, které četla Rory v Gilmorových děvčatech. Knihy jsou prostě láska. Ještě nakonec mám dva psy, určitě by mi nevadily ani články na toto téma. Různé tipy na výlety, kam se psem a podobně. 

4 komentáře:

  1. Taky mám suchou pokožku a tohle by se mohlo hodit... 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pokud je opravdu dobrý na suchou kůži tak budu muset vyzkoušet - protože přesně proto ze mám na nohách a rukách kůži až supinkatou tak jsem se peelingu bála. Tak třeba objevim super novinku do koupelny- diky

    OdpovědětVymazat
  3. Peelingy jsou super a hlavně jich nikdy není dost! :D akorát tedy přímo nesnáším čokoládové šampóny, oleje a tak, ale to mojito už zní o dost zajímavěji, taková hezká letní vůně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji vůni čokolády a už déle potřebuji peeling, takže asi napíši na seznam přání :D

    OdpovědětVymazat