pátek 1. září 2017

ZIAJA TROPICAL COCONUT

Dnes na nás na recenzi čeká řada od Ziaja, která voní prostě jako léto, tak trochu jako piňa colada. Je pravda, že každý z těchto produktů voní maličko jinak. Jako když máte několik odstínů třeba zrovna modré vedle sebe. Je to ale logické, protože každý z produktů má jinou texturu a jiné vlastnosti. Celkově jsem s řadou spokojená



Abych se přiznala, moc na ta tělová mléka, balzámy a krémy nejsem. Jsem líná to na sebe po sprše matlat. Ale tenhle tělový balzám byl velmi příjemný, voňavý a zkrátka tak pro radost. Nepřijde mi, že by byl bůhvíjak hydratační, ale rozhodně nevysušoval, s čímž já mám zvlášť u parfemovaných produktů trochu problém. 

Balzám se skutečně vstřebává celkem rychle, ale stejně nechává na pokožce takový jakoby film, což někomu může přijít příjemné a někomu ne. Ocenila bych spíš takovou odlehčenou verzi, přijde mi trochu těžký. Myslím, že balzám ani neurazí, ani nenadchne.

 


Krémové mýdlo je na tom dost podobně jako balzám. Ale vytváří docela hustou pěnu, takže jsem to používala i jako pěnu do koupele a to bylo velmi příjemné. Většinou mi po silně parfemovaných produktů naskočí ekzém, u značky Ziaja tomu ale tak většinou nebývá a ani edice Tropický Kokos mě nezklamala.
 
Mýdlo není ani příliš husté, ani řídké – i když tenhle popis zní trochu zvláštně. Vyhovuje mi zkrátka tekutost přípravku – nebudeme se tím dál zaobírat.

Stejně jako tělový balzám to není nic zas tak světoborného, ale krémové mýdlo jsem si vážně užila až do poslední kapky.



Na rozdíl od dvou předchozích produktů jsem z cukrového peelingu neuvěřitelně nadšená. Skutečně nechává pokožku takovou na dotek hladší a čistší, možná trochu ulepenou, ale to se dá přežít.

Jelikož je to cukrový peeling, ve vodě se během tření pokožky rozpouští, peeling není vůbec nepříjemný. Navíc je vhodný pro každodenní použití, u většiny peelingů není dobré je používat každý den. Dalším plusem je rozhodně ta vůně. Cukrový tělový peeling bude dlouho patřit do mých koupelnových oblíbenců a uvažuji o tom, že si pořídím další balení. Dlouho mě žádný peeling takhle nenadchnul.


A co byste ocenili vy? Používáte peeling? A jak často? Ráda se nechám inspirovat.

P.S. Doufám, že nyní budu psát články častěji.

5 komentářů:

  1. Coconut zbožňujem. TO by ma ako dostalo :) určite sa po tom popozerám :)

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosová vôňa patrí medzi moje obľúbené! :) Ale posledné výrobky, na ktoré som natrafila voňali veľmi umelo, tak dúfam, že táto rada bude výnimkou. :) Pekná recenzia. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nepoužívam, ale chcela by som začať a ziaja kozmetiku mám veľmi veľmi rada! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem šíleně líná se mazat :D ale když to hezky voní, tak to už je lepší a namažu se :D :) nejvíc mě zaujal ten cukrový peeling :)

    OdpovědětVymazat