čtvrtek 25. ledna 2018

HOSTUJÍCÍ ČLÁNKY

Nad tímhle už nějakou dobu přemýšlím, a pak jsem jednou dostala depku a řekla si dost, s blogem končím. No, nakonec to tak naštěstí nedopadlo, jen jsem si řekla dost, už ho nechci psát sama, chci to s někým sdílet a s někým se o tu radost dělit. A tak vznikl tento nápad.

Mám skupinu skvělých lidiček, kteří rádi píšou a třeba nemají kam, nebo si to chtějí vyzkoušet na větším blogu, nebo se chtějí v psaní potrénovat, nebo cokoli. A co je pro mě nejlepší? Chtějí to dělat u mě / se mnou!

Takže teď už se tu nepotkáte jen s Rachel Roo, ale se spoustou dalších inspirativních lidiček. Budou tu medailonky, abyste se o nich něco dozvěděli, a tak. Snad se vám tu bude i dál líbit, nebo možná ještě víc.

Kdo by měl naaaaahodou zájem, písněte mi, místo ještě máme a občasná symbolická odměna jistá ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat